söndag 30 december 2007

Ett rop i natten

Jag känner för att bonda lite med fellow mat/dryckbloggare, men eftersom jag, mitt ytliga lilla stycke, nästan bara läser klubb och modebloggar så behöver jag lite tips. Fräls mig från Marc Jacobs stövletter och vimmelbilder, ge mig något matnyttigt, tack!

(och jag inser att det inte ser ut som ett rop i natten utan snarare ett rop i eftermiddagen om man kollar publiceringstiden, men det är för att jag gjort någon miss med tidsinställningarna för bloggen. Klockan är tjugo över ett på natten, men hur får jag bloggen att fatta det?)

5 kommentarer:

Hanna sa...

spana in "om jag var din hemmafru" (http://www.familjenbra.blogspot.com/). man blir alltid hungrig (lite dåligt) och inspirerad (mycket bra) när man läser den bloggen!

B och J sa...

tack! Nu kanske jag kan laga något gott till min pojkvän istället för tvärtom, om det inte är något för komplicerat dvs.

POPVINTER sa...

men ställ bara in din timezone /a

B och J sa...

nämen det hade jag inte tänkt på... Klart jag skulle göra det om jag bara kunde hitta vart man gör det! Jag har kollat överallt men jag fattar inteeeee andreaaaaaa hjälp!

POPVINTER sa...

Inställningar->Formatering->Tidzon->(GMT+01:00)Stockholm

typ.

/a