onsdag 5 mars 2008

Det fattas mig!

Jag saknar det, att syssla med kaffe och te alltså. Och att skriva om det! Men jag hinner inte jobba, pluggar så mycket. Fast åh, så jag längtar efter att få ett lass med teprover till butiken och metodiskt gå igenom dem, kanske föreslå att vi ska beställa in något. Och eftersom jag konsekvent vägrar köpa kaffe från någon annanstans än min butik så har jag inte längre något kaffe hemma. Nåt hekto Kenya i frysen kanske, men det tänker jag inte tvinga på mina gäster. Det finns ju massor av te, för bövelen! Vadå kaffe, lär dig uppskatta Gyokuro! Jag är en teernas magister Caligula.


Smaka på snabbkaffe? Smaka på den här käppen!
(bild från Wikipedia)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!

B och J sa...

Nämen, vad gör man om man är en medicinfascist? Föredrar alla gånger alvedon framför ibumetin?

Anonym sa...

Medicinfascisten sitter på ett sjukhus och tycker till en massa om vilka läkemedel som ska användas av patienterna. När det blir för grått på jobbet så flyr jag ut på nätet så jag är otroligt glad att en av mina favoritbloggar är aktiv igen. För övrigt rekommenderar medicinfascisten nästan alltid men inte alltid alvedon före ibumetin.

B och J sa...

Vilka snälla ord, så trevligt om jag kan liva upp trista jobbdagar! Men varför nästan alltid alvedon?